A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Удобненський ліцей
Маяківської сільської ради
Одеського району
Одеської області
Управління освіти Маяківської сільської ради

Як вчителю працювати в Zoom

Наразі із проблемою як організувати дистанційне навчання для своїх учнівстикнувся кожен вчитель.

Який сервіс обрати? Чати чи конференція? Як зробити процес навчання максимально комфортним для себе та учнів?

Zoom чудово підходить як для індивідуальних так і групових занять, учні можуть брати участь у трансляції використовуючи комп’ютер, планшет та навіть просто смартфон.

Інструкція щодо встановлення та роботи з Zoom

 

Інструкція щодо встановлення та роботи з Zoom

  1. Завантажте програму з офіційного сайту https://zoom.us/download 
  2. Після завантаження знайдіть файл ZoomInstaller.exe, який знаходиться у папці Downloads або Завантаження, та запустіть його для встановлення програми.
  3. Клацніть двічі по піктограмі програми  , яка з’явиться на робочому столі.
  4. У діалоговому вікні, що з’явиться, Вам буде запропоновано “Войти в систему”, “Регистрация” або “Войти в конференцию”. Натисніть “Регистрация” та введіть своє ім’я, прізвище, адресу електронної скриньки. Можна увійти в систему за допомогою облікового запису google.

  1. Для завершення реєстрації перейдіть у свою робочу скриньку, знайдіть лист про про активацію свого облікового запису від Zoom

та у листі натисніть кнопку “Активировать учетную запись”

 

 

 

 

  1. У вікні активації облікового запису встановіть та підтвердіть пароль входу у програму. Примітка: пароль має бути не менше 8 символів та повинен містити великі та малі літери та цифри.
  2. Наступний крок - вам буде запропоновано запросити друзів. Цей крок можна пропустити.
  3. На наступній сторінці, що з’явиться Вам буде запропоновано почати конференцію. Можна пропустити цей крок, але на цій сторінці буде розміщено 10-значний код. Це персональний код Вашої кімнати (зали) конференцій, його бажано запам’ятати або скопіювати у блокнот. Хоча для короткотривалих розмов Ви можете використовувати тимчасові кімнати.
  4. Авторизація пройшла успішно. Закрийте сторінку сайту.
  5. Завантажте встановлену програму.
  6. Якщо інтерфейс програми іншомовний, то на панелі завдань знайдіть значок програми, клацніть по ньому правою кнопкою миші, з контекстного меню виберіть Switch Languages та змініть мову на російську.

 

  1. Ви можете:

- приєднатися до конференції, натиснувши кнопку “Войти в конференцию” та у діалоговому вікні ввести код кімнати конференції, до якої Ви хочете приєднатися,  ім’я та натиснути кнопку “Войти” або

- натиснути кнопку “Войти” (рисунок перед п.11), щоб увійти під своїм обліковим записом, та у діалоговому вікні вказати дані, які Ви використали під час реєстрації.

  1. Після входу під своїм обліковим записом вікно програми виглядатиме наступним чином:

Кнопка “Новая конференция” дозволяє розпочати короткотривалу конференцію у тимчасовій кімнаті.

Кнопка “Войти” дозволяє увійти у персональну кімнату конференції або у раніше відкриту тимчасову кімнату конференції, якщо її не було завершено.

Якщо Ви увійшли у персональну кімнату,то вікно програми виглядатиме наступним чином:

Далі потрібно натиснути “Войти в аудиоконференцию”, потім запросити учасників та натиснути кнопку “Включить видео”. Учасників можна запросити перед початком конференції, натиснувши на головні сторінці програми “Контакти” (попередній рисунок) та надіслати їм запрошення електронною поштою.

Пам’ятайте, що розмовляти з кількістю учасників більше 5, можна не довше 40 хвилин!

 

  1. Вікно програми, наприклад з трьома учасниками виглядає так:

Учасника, що в даний час говорить, виділено зеленою рамкою. 

 

Призначення кнопок  у кімнаті конференції:

1 – “Выключить звук”. За допомогою цієї кнопки можна вмикати та вимикати свій мікрофон. Правило спілкування - говорить хтось один, решта учасників вимикають свої мікрофони, щоб не створювати фоновий шум.

2 – “Остановить видео”. Аналогічна попередній. Можна вмикати та вимикати свою камеру.

3 – “Демонстрация экрана”. Дозволяє демонструвати всім учасникам екран свого комп’ютера.

4 – “Чат”. Дозволяє відкрити вікно чату та дозволяє учасникам задавати питання.

5 – “Завершить конференцию”. Дозволяє вам вийти з конференції та залишити можливість спілкування учасників або завершити конференцію для всіх учасників.

 

Деякі налаштування Zoom

 

Деякі налаштування Zoom (v 1.0)

Як вимкнути груповий чат, чи як навести порядок в груповому чаті?

Друзі напевно у Вас виникало бажання вимкнути груповий чат в zoom- уроці, аби учні не писали та не займали ефір своїми справами один з одним, давайте розглянемо як це зробити:

Отже маємо ми zoom-урок на якому присутні 2 учасника, учасник 2 – це наш учень, який «спамить» ефір різними висловами і тому подібне... як бути учителю/організатору?

Організатор/учитель zoom-уроку має відкрити «Груповий чат» - «...» - «Тільки організатор» (чи іншу опцію)

Як вимкнути коментування?

Напевно Ви стикалися із ситуацією коли під час демонстрації власної презентації чи демонстрації екрану Ваші учні коментують певні елементи, малюють, ставлять смайли

Давайте розглянемо як цим керувати!

Отже учитель запустив демонстрацію свого екрану, він має такий вигляд: Але через деякий час учні можуть розмалювати екран чи презентацію...

У такому випадку Ви маєте вимкнути коментування, тобто заборонити будь які дії з Вашим екраном, для цього перемістіть курсор мишки вгору, щоб отримати/побачити таку панель:

Обрати на ній команду «Коментар»

1

«Очистити» - «Очистити всі малюнки», всі об’єкти зникнуть, але учні/слухачі зможуть ще малювати, коментувати, для того щоб вимкнути потрібно зробити деякі операції, дивіться нижче.

Давайте вимкнемо взагалі функцію «Коментування»

Переходимо до вкладки «Інше» знаходимо команду «Вимкнути коментування учасників»

Якщо потрібно щоб учасники коментували, повторюємо дію.

2

Як вимкнути мікрофон УСІМ? Або як зробити так щоб нікого не чути і учасники не могли увімкнути мікрофони самостійно!

Потрібно перейти у вікно «Учасники», обрати команду «Вимкнути звук для всіх» , у повідомленні потрібно зняти «флажок» (1) та натиснути кнопку «Так» відповідно включити звук усім натиснути кнопку (2) або по учаснику кнопка (3)

 

Деякі налаштування безпеки Zoom (v. 2.0)

Як налаштувати «зал очікування» чи як ідентифікувати своїх учнів? Отже давайте перейдемо до налаштувань функції «зал очікувань», але перед цим давайте з’ясуємо, що це таке та для чого це потрібно, колеги напевно у Вас зараз є питання чи то справжні, не фейкові учні приєднуються до Ваших уроків, з використанням функції «зал очікування» Ви самі, як організатор зібрання будете дозволяти долучатись до своїх уроків, Ви зможете ідентифікувати своїх учнів, тож де знайти та включити цю функцію:

1. Зайдіть у програму Zoom, авторизуйтесь в ній, оберіть

«Конференція»

2. У відкритому вікні оберіть «Змінити»

3. Отримаєте наступне вікно, у ньому нам і потрібно зробити деякі

налаштування

Password/пароль на урок?

Для встановлення пароля до Вашого уроку/зібрання необхідно

1. Зайдіть у програму Zoom, авторизуйтесь в ній, оберіть

«Конференція» 2. У відкритому вікні оберіть «Змінити»

Оберіть опцію «Вимагається пароль конференції» та введіть пароль після чого натисніть кнопку «ЗБЕРЕГТИ»

встановіть «флажок» навпроти «Вкл.зал очікування» (1)

також, якщо Ви хочте щоб Zoom сповіщав Вас про підключення учня/колеги спеціальним звуком, встановіть «флажок» (3)

щоб запис Вашого уроку/зібрання відбувався автоматично, встановіть «флажок» (4)

Натиснути «ЗБЕРЕГТИ»

Як вимкнути мікрофон УСІМ? Або як зробити так щоб нікого не чути і учасники не могли увімкнути мікрофони самостійно!

Потрібно перейти у вікно «Учасники», обрати команду «Вимкнути звук для всіх» , у повідомленні потрібно зняти «флажок» (1) та натиснути кнопку «Так» відповідно включити звук усім натиснути кнопку (2) або по учаснику кнопка (3)

1

2

3

2

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Чи хотіли би продовжити дистанційне навчання?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень